Na kopiji Vodnjaka treh kranjskih rek so se pojavile večje razpoke, ki so zahtevale statično sanacijo. Obseg del je narekoval demontažo obeliska, ki je bil predmet globinskega utrjevanja. Obelisk je bil med transportom odet v zaščito iz MDF vodoodpornih plošč iz vseh treh strani in na vogalih spojen z nerjavečo pločevino. Čeznjo so bile po meri poveznjeno nanizane trikotne jeklene konstrukcije iz U profilov. Pred demontažo so bila v spodnjem delu prevrtana ležišča za šestkratno vpetje nosilne konstrukcije. Tri tonski blok je bil dvignjen s pomočjo enega avto-dvigala in poležan s pomočjo dveh. Obelisk je bil prepeljan v prostore podjetja GNOM d.o.o.

V kamnoseškem ateljeju je bil obelisk postavljen na posebno zanj izdelano pomično platformo. Ojačitvena jeklena konstrukcija je bila skupaj z MDF ploščami odstranjena. Opravljena je bila analiza poškodb z ultazvokom, ki je pokazal kje in do kakšne globine segajo razpoke. Poleg tega se je opravil že prvi del skeniranja, ki bo služil za izdelavo 3D modela z vrisanimi poškodbami. Pripravljeni so tudi že vzorci za testiranje trdnosti kasneje lepljenih spojev.

Neprimerno vstavljene prvotne vezi so bile izvrtane in odstranjene, izvrtanine pa zapolnjene s kamnitimi tulci. V nove izvrtine se je vložilo nove vertikalne statične ojačitve, poleg njih pa še horizontalne, ki vežejo večji odlom. Smer in višina vrtanja s kronskim rezilom sta bila postavljena s pomočjo jeklenice , napete preko ležečega obeliska in nivelirnega laserja.

Tehnologija impregniranja karbonskih vlaken s  poliuretanskimi in epoksidnimi smolami s pomočjo podtlaka je bila aplicirana kot dodatno globinsko utrjevanje. Za ta postopek je bila izdelana klimatska komora, v kateri je bil obelisk pod konstantnim nadzorom skozi ves postopek.

Postavitev nazaj na prvotno mesto je potekala v obratnem vrstnem redu kot demontaža. Obelisk je bil ponovno odet v zaščito in jeklene konstrukcije, skozi spodnji del pa ponovno vpeti nosilni pasovi, s pomočjo katerih je bil obelisk vpet v dvigalo. Po postavitvi so bila stična mesta zapolnjena, ter celoten kos premazan s hidrofobnim zaščitnim sredstvom.